יום שני, 28 בדצמבר 2015

טיעון


פלאפון לכל ילד?

העמדה שלי לגבי קניית פלאפון חיובית.

יש לי נימוקים בעד פלאפון לילדים צעירים:

1.       חשוב לקנות פלאפון לילדים צעירים כי אם הם ירצו לדבר עם ההורים וחברים אז הם יוכלו לדבר איתם על כל מיני דברים חברתיים אישיים ולימודיים .

2.       חשוב לקנות פלאפון כיוון שיהיה לילדים תעסוקה למשל: משחקים ווטסאפ פייסבוק

3.      חשוב לקנות פלאפון למקרה חירום שאם יקרה משהו לילד הוא יוכל לדבר עם ההורים ולספר להם מה קרה לו.

אלה הם הנימוקים שבגללם העמדה שלי כלפי קניית פלאפון לילדים צעירים היא חיובית ולכן אני ממליץ לקנות פלאפון אך להיזהר  מקרינה ולא לישון ליד פלאפון מוטען.

 

3 תגובות:

  1. שמחתי לקרוא את טיעונך. וצריך להביא טלפון לכל ילד הנימוקים שלך שיכנעו וכתבתה מספיק נימוקים והמשפטים שלך היו בצורה היגיונית והישתמשתה במילות קישור שמחתי לקרוא את טיעונך ובהצלחה! עם הפרסום.

    השבמחק
  2. תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

    השבמחק
  3. כן, הדבר האמתי שציינת במאמר שלך והמחשבות שלך נכונות ואני גם מסכים שילדים ונערות צעירים צריכים שיהיה להם טלפון סלולרי על מנת לקבל עזרה ללימודים וזה יעזור גם במקרה חירום כלשהו. אם אתה חושב לקנות טלפון או חושב לעשות קניות אנא בקר ב https://dosiz.co.il לפני ההזמנה, זה פלטפורמה מציעה קודי הנחה וקופונים.

    השבמחק