יום חמישי, 24 בדצמבר 2015

חוויות מחופשת חנוכה


חוויות מחופשת חנוכה

בחופשת חנוכה נסעתי לאילת עם דודים שלי והיה לי כיף. כמו כן נסעתי לטיילת. ונסעתי בסקייטבורד ברחבת הבית. וגם נסעתי לסופר ובנוסף הלכתי למסיבת חנוכה

שאילת שאלות

1.      איך נסעתי לאילת ?

2.      מאיזה צד הדודים שלי ?

3.      מה ראיתי בטיילת ?

4.      איזה סופר נסעתי ?

5.      מה קניתי בסופר ?

6.      מה היה במסיבת חנוכה ?

7.      איפה הייתה מסיבת חנוכה ?

8.      איזה מסיבה הייתה ?

9.      עם מי הייתי במסיבת חנוכה ?

10.   למה הלכתי למסיבת חנוכה ?

11.  איך הלכתי למסיבת חנוכה?


בחופשת חנוכה נסעתי לאילת עם דודים שלי באוטו של דוד שלי מצד האימא והיה לי כיף. כמו כן נסעתי לטיילת ראיתי בטיילת דוכנים של שרשראות ובגדים. בנוסף לכך ראיתי אנשים שקנו הרבה דברים. לאחר מכן נסעתי בסקייטבורד ברחבת הבית. וגם נסעתי לסופר אחים יעקובי קניתי בסופר דגים לשבת  ולאחר מכן.  נסעתי באוטו למסיבת חנוכה היה במסיבת חנוכה הדלקת נרות ומופע סטנד אפ של שמעון רגב . מסיבת חנוכה הייתה בירושלים הייתי עם אימא שלי אח שלי ודודים שלי וסבתא שלי, כי הזמינו אותי ואת משפחתי .                             
       

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה