יום שבת, 14 בנובמבר 2015

כתיבה חופשית

אני אוהב לשחק בכדורסל וגם בכדורגל אני אוהב ללכת למגרש במושב ולגן שעשועים וללכת לבית הכנסת בשבת ובחגים ולנסוע ברחבי הארץ וללכת בחופש הגדול לבתי מלון וללמוד בבית ספר שלי אבן העזר ואני אוהב מאוד לשיר ולתופף בדרבוקה ולשמוע שירים ולצאת אם חברים במושב... ולספור עד 100 במחבואים. לשחק שוטרים וגנבים ולקנות דברים  בקניון וללמוד אנגלית חשבון והנדסה וטייסים ואני רוצה להיות טייס שאני אהיה גדול.
אני פתחתי בלוג כי לומדים לכתוב כל מיני סוגי כתיבה
מה היתרונות של בלוג?
 שמשתפים את כל העולם החברים יכולים להגיב לנו והחסרונות הם צריך להיזהר מפרסום של דברים פרטיים ואישים .

כללים לפתיחת בלוג :
1. אסור-לכתוב את שם המשפחה שלנו ודברים אישיים ופרטיים שלנו.
2.יש-להיזהר מאנשים זרים ומסוכנים.
3.מותר-לרשום דברים כפיים שלנו.
4. צריך להשתמש בשפה נקייה. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה